Sodors sång
När Nia föreslår att de borde piffa till Sir Topham Hatts bänkframvisning med en sång, ger han henne i uppdrag att skriva den, men Nia inser snart att det kan bli svårt att sjunga när man tagit sig vatten över huvudet.