Eliminering och dopinganklagelser
Kampen om Superstarstiteln fortsätter när våra stjärnor ställs mot varandra i en krävande simtävling. Det har blivit dags att dyka ner i Torgny Mogrens makalösa karriär och i elimineringen kommer ytterligare en deltagare att tvingas lämna tävlingen.