Plågsam kamp i elimineringsduellen
Den tredje episoden startar med en mycket krävande balansövning. Under lunchen rör Emma Igelström de andra deltagarna till tårar med sina berättelser. I en tuff duell kommer det avgöras vem som blir den första som tvingas lämna Superstars.