Hanna om det oförglömliga ögonblicket
Sju superstjärnor återstår och jakten på nya poäng fortsätter. Hanna Marklund delar med sig av sin framgångsrika fotbollskarriär. Och tävlingarna fortsätter i form av hopprep och medicinboll.