Magdalena om sin makalösa karriär
Deltagarna gör upp i en rafflande golftävling där det gäller att både ha sikte och kondition. Dessutom bjuder skidskyttedrottningen Magdalena Forsberg in till lunch och berättar om sin makalösa karriär.