På en soptipp i Norrland
Maria Pietilä Holmner berättar om hur skidkarriären började på en soptipp i Norrland och vad "No saft och bulle skicamp" var. Hon berättar mer om skadorna, kärleken till Hans och ett nyfunnet intresse.