Hämnd på plågoandar
Carolina Klüft berättar mer om sin uppväxt och mobbningen när hon bytte skola och idrotten blev hennes trygghet. Hon avslöjar också hur hon hämnades en smula på sina plågoandar. Hon pratar med Jessica om vikten av att vara sig själv.