Livrädd för barnens hobbies
Tony Rickardsson berättar hur det gick med planerna på att hänga runt och ha det gött med polarna när han gick i pension vid 35. Han berättar om livet efter speedway, sin nya fadersroll och att barnens hobbys skrämmer livet ur honom.