Tiden på absoluta botten
Det blir känslosamt när Magnus Hedman berättar mer om tiden på absoluta botten. Hur viktig fotbollen var och hur livet vände när han till slut bad om hjälp. Det viktiga nu är gottgöra alla han sårat, framförallt hans egna barn.