War of The Damned: Mors Indecepta
Spartacus styrkor har fastnat på en snöig bergsrygg de inte kan ta sig från, och det uppstår konflikter mellan honom och Crixus om hur de ska försöka fly. Crassus upptäcker att det blir att svårare att kontrollera dem som står honom närmast.