War of The Damned: Enemies of Rome
Spartacus fortsätter samla ihop sin armé och föregriper Roms främsta befälhavare. Makthavarna i Rom är desperata och tvingas vända sig till den förmögne och ambitiöse Marcus Crassus för att få hjälp i kampanjen mot revolten.