War of The Damned: Decimation
Att en romersk spion kan ha infiltrerat Spartacus här leder till ökad spänning mellan honom och männen han har befälet över. Crassus återupplivar en sedan länge övergiven romersk strafform för att lära sina soldater en brutal läxa.