Patrull under medeltidsveckan
Monica på ambulansen åker på en trafikolycka på södra delarna av Gotland. Samtidigt pågår medeltidsveckan inne i centrala Visby och räddningstjänsten jobbar för fullt med att tömma ett hus på vatten.