Drunkningspåbud på Tofta strand
Räddningstjänsten tar tillvara på varenda sekund när de får ett drunkningspåbud på Tofta strand. Samtidigt är det en hektisk kväll för yttre befälet Johan som får åka på både en drograttfylla och en misshandel.