Hektiskt under Stockholmsveckan
Monica och Sara får ett oroande larm om en liten pojke som har trillat ner från ringmuren inne i Visby. Samtidigt har poliserna fullt upp med sommarens mest hektiska dagar: Stockholmsveckan.