Bekymren börjar hopa sig
Anders och Emma köper en gul villa i Hässelby som de sparat till i flera år. De flyttar in med sin lilla dotter Freja, och Anders renoverar. Lyckan skiner när de blir gravida igen, men då börjar bekymren hopa sig. Familjen rasar, och huset likaså.