Två år av utredningar
För två år sedan var Nellie en vanlig femåring. Men familjen märkte att hon fick problem med balansen och vänster kroppshalva. Efter två år av utredningar har Nellie ännu ingen diagnos, och familjen har fått en omfattande vattenskada i huset i Orsa.