Dottern drabbad av leukemi
I april 2016 fick familjen Wahlman i Gävle veta att 2-åriga dottern Luna drabbats av leukemi. Mamma Vania var gravid och är i dag hemma med lillebror Milo, och pappa Henrik är arbetslös. Huset är litet, och barnen saknar egna rum och plats för lek.