Ensam med barnen i ett vattenskadat hus
Jenny är gravid med tvillingar och får veta att det ena barnet har en allvarlig missbildning. Jenny och hennes man separerar och Jenny har nu ensam vårdnad om pojkarna i ett vattenskadat hus i Enköping utan fungerande kök och badrum.