Assistans dygnet runt
Nicole blir påkörd men får allvarliga skador och behöver assistans dygnet runt. Familjen kämpar för att ge Nicole ett drägligt liv nära föräldrarna i Mörarp. Samtidigt måste de slåss mot myndigheterna som menar att Nicole kan bo på kommunalt boende.