Stora renoveringsbehov
Catarinas tonårsson Didrik försvinner spårlöst och hans kropp hittas sedan i Bodaån. Catarina bor med sina två söner i ett hus i Skutskär med stora renoveringsbehov. Catarinas ekonomi är körd i botten och sorgen är förlamande. Sofias änglar rycker ut.