Allvarliga vattenskador
Sjuåriga Olivia insjuknade i leukemi 2005. Fem år senare somnade hon in. Mamma Kajsa, pappa Micke och lillebror Elvin kom hem till ett övergivet hus med allvarliga vattenskador och problem som de inte haft ork eller tid att ta itu med.