Snurre och Squeaks besöker Grand Canyon, men deras resa bleknar vid sidan av ett bråk med Barbaren. / De korkade jägarna tror att Storfot är en stor kanin och jagar honom. Snurre vill bli lämnad i fred, men blir indragen.