Hartassen
Squeaks har råkat gräva ner sina ekollon på en basebollplan och Snurre erbjuder sig att hjälpa till att hitta dem./Shameless O'Scanty är en slug molnridande figur som får slut på sin tur när han rider över Snurres skog.