Rösta på Snurre/Pysslingen
Squint Eatswood försöker tvinga till sig skogens borgmästarskap, så Snurre har inget annat val än att ställa upp som motkandidat. / Shameless O'Scanty vill ha Snurres lyckohartass, men Snurre är för fäst vid den för att vilja ge bort den.