Duellerande brorsor
Bröderna och komikerparet Daniel och Emil Norberg tävlar mot varandra i en spännande kunskapsduell. Alfred läser en känslosam dikt till sin programledarkollega och Klas kontrar med att rota igenom Alfreds hushållsavfall.