Full fart i klassen
Underhållningsparet Nassim Al Fakir och Lina Hedlund återvänder till skolbänken och det är lite sisådär med kunskapen från skoltiden. Klas och Alfred utsätter varandra för tokigheter och Alfred riskerar att få sina fingrar klämda i en råttfälla.