Atlantseglare i duell
Atlantseglarna Ann Wilson och Kenneth Andersson möts i en rafflande kunskapsduell. Mycket står på spel - om duellanterna inte svarar rätt kan Klas och Alfred drabbas av otrevliga bestraffningar.