Vad står de ut med för en vinst?
Sofia Wistam och Daniel Paris möts i en spännande kunskapsduell. Trots att Daniel aldrig skolkat och att Sofia gillade att plugga blir ett tufft återvändande. Men vad står Klas och Alfred ut med för att hjälpa sina lag att vinna?