Finns giraffer i Asien?
Magister Markoolio fortsätter grilla Linda Bengtzing. Och hur ska det gå för Lisa Ajax, som hoppade av gymnasiet för sångkarriären och Erica Johansson, som var så smart att hon fick hoppa över tvåan.