Svart bälte i kvarsittning
Magister Marko har otroligt höga förväntningar på frågesportsproffset Lotta Lundgren. Och hur ska det gå för Michel Tornéus som hade så svårt att sitta still i skolbänken att han fick svart bälte i kvarsittning?