Är ordet tvåstavigt tvåstavigt?
Malin Gramer fick sitta bakom en skärm i skolan, men hur babblig är hon i skolbänken nu? Viktor Frisk är i chock över hur smarta femteklassare kan vara. Och han får äran att dansa jenka med mamma Irma.