Parhästarnas kamp
I dagens dueller möts sanna vänner och parhästar. Är Arvingarnas Casper Janebrink smartare än Lasseman och hur jobbigt blir det för Anis don Demina om han visar sig vara dummare än Behrouz Berra Badreh?