Avsnitt 6: Tinderdejten
Sigurd börjar bli desperat, och bestämmer sig för att testa Tinder, utan stora förhoppningar. Som han väntat sig händer ingenting - tills han helt plötsligt får en matchning med en snygg tjej som vill träffas.