Avsnitt 4: Hon gillar dig
Sigurd blir medbjuden på poolparty hos Tuvas väninna i Holmenkollen. Där träffar han Robin, som är på pricken lik Sigurd. En enda sak skiljer dem åt – Robin är en riktig tjejmagnet. Sigurd studerar Robin för att lära sig hemligheten.