Avsnitt 1: Sigurd blir oskuld
Sigurd har svårt att sova när han inser att det är sju år sedan han hade sex senast. När han tar kontakt med tjejen han låg med för att höra om det finns en chans att göra om det får han reda på att allt inte gick till som han minns det.