RC undrar hur Harriet Spy skulle passa in i nutidens Cyberwarfare-värld. Midnight Society tar reda på vad som verkligen är läskigt. Alvin och gänget spelar på Coachella för första och sista gången. Gäster är Justin Roiland och Howie Mandel.