Hey I Found Another Sock
Robot Chicken-författarna är tillbaka på jobbet med en ny säsong, men var tvungna att ta Fury Road för att komma till kontoret! Beavis har också gått vidare efter sitt liv med Butthead, och Robot Chickens Nerd är den senaste gästen i Westworld.