What Can You Tell Me About Butt Rashes?
De otroliga genierna på Robot Chicken ser till slut hur en Sailor Earth skulle se ut när Sailor Scouts går ut för att köpa churros. Wicked Witch kommer med några bekännelser i sista minuten som du kanske inte vill höra.