Gimme That Chocolate Milk
Robot Chicken-gänget ser på medan Captain Planet bryter ihop. Spider Mans hemlighet avslöjas av J. Jonah Jameson. Nerden inser att hans problem är Legio. Gäster är J.K. Simmons och Jason Isaacs.