Up, Up, and Buffet
Våra författare föreställer sig hur Joakim von Anka skulle klara sig i "Shark Tank", Fred Flinta får en koloskopi, Shrek har en uppenbarelse och Doc från Mike Tysons "Punchout" går vidare till den stora arenan i himlen.