Secret of the Booze
RC-författarna undrar vad som skulle hända om utomjordingen från Alien var en annan utomjording? Bert från Sesame Street får en ny rumskamrat, vi ser hur Terminator skulle ha varit som styvfar och Papa Smurf får se vad som pågår bakom kulisserna.