Noidstrom Rack
Man-E-Faces får en chans att bli stjärna med hjälp av hjärnan bakom Robot Chicken. Starcom-grabbarna visar NASA hur det ska gå till, vi får titta in bakom kulisserna i Medieval Times när kostymerna åker av, samt följderna av att lyssna på en spåmaskin.