Legion of Super-Gyros
Ingen vet vilken sjukdom Gerry injicerade i sig själv under världskrig Z... förrän Robot Chicken-författarna tar sig an det! Se Benjamin Franklins största uppfinning, Hannah från "Girls" får en ny pojkvän och vi ser en prequel till "Föräldrafällan".