May Cause a Whole Lotta Scabs
Robot Chicken tar Jenny från Insidan ut in på insidan och ännu mer ut. Red Skull gör upp mot sin ärkefiende: ensamheten. Rey får mer än hon hade väntat sig på Skywalkers gård.