Archie står inför Josie and the Pussycats actionfyllda återkomst från yttre rymden till Riverdale i den här animerade komedin. Vi får ta del av Archie Andrews bakgrundshistoria som bara Robot Chicken-författarna kan berätta den. Och galna upptåg!