May Cause the Need for Speed
Robot Chicken visar Velma en helt ny förmån med att gå med i Scoobygänget. Krambjörnarna är vänner till tjejer överallt när...ni vet. Nörden utforskar för- och nackdelar med The Sims sexualitet.