Kan Greta Gris kärlek till lerpölar göra henne smutsig? Robot Chicken säger ja. Smaug vet vad man kan använda hobbitar till. Feivel upptäcker de chockerande ansvaren som kommer med ett amerikanskt medborgarskap.