Sveriges Ghostbusters
Kentagon och hans kompisar är Sveriges Ghostbusters och har utvecklat en teknik för att hitta spöken. 29-åriga Tracy Kiss har kroppsvätska i smoothien för att boosta sitt immunförsvar. Denise var 18 när hon började spara till sina skönhetsingrepp.