Kända på sociala medier
Vi möter personer som gjort sig kända på sociala medier. Alicia, 27, drömmer om att se så plastig ut som möjligt. Jørgen, 27, bor i Trondheim och har gjort sig känd genom att lägga ut sexvideos. Norrmannen Reidar njuter av att klä sig i galon.